Лучшие работы 20-летия
Новости
Фоторепортажи
Пятилетки ММФР
Итоги 20-летия
Победители

Победители ММФР-2012 - Promo campaigns

1 место

P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.) The Plot (P-05-027)
P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.)
CORE 4, spol. s.r.o.

work



P-06 Best promo campaign (using new technologys) TAKEMEHOME MACHINE (P-07-020)
P-06 Best promo campaign (using new technologys)
Friends Moscow


TAKEMEHOME MACHINE



2 место

P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship) We play, Earth rests. (P-02-028)
P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship)
TDI Group


We play, Earth rests.



P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship) Chopsticks Dragon (P-02-035)
P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship)
Восход


Chopsticks Dragon



P-06 Best promo campaign (using new technologys) VideoSnatch (P-06-009)
P-06 Best promo campaign (using new technologys)
Ogilvy&Mather Ukraine

work



3 место

P-01 best sales-promotion campaing Mechtival (big promo) (P-01-041)
P-01 best sales-promotion campaing
TWIGA Moscow




P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship) IKEA. Thingternal values (P-02-033)
P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship)
e:mg


IKEA. Thingternal values



P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship) Specific character of national stains (P-02-039)
P-02 best campain in event-marketing (including sponsorship)
Talan Group


Specific character of national stains



P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.) DISCOBOY AND TURKEY GIRL ADVENTURES (P-05-029)
P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.)
Red Pepper

work



P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.) IKEA. Thingternal values (P-05-030)
P-05 best integrated campaing ( should include no less than 3 different communication channels: For example, in store, promo, The Internet.)
e:mg

work



20.09.2012


Red Apple -единственное в России мероприятие международного уровня в индустрии рекламных и маркетинговых коммуникаций.

Ежегодно в фестивале участвуют более 5000 тысяч человек из 30 стран мира. Московский Международный Фестиваль Рекламы и маркетинга включает в себя: конкурсную, научную, выставочную программы, а так же, торжественную церемонию награждения победителей.

2012
развернуть
2011
развернуть
2010
развернуть
 
 
© Состав.ру 1998-2010 фирменный стиль Depot WPF
тел/факс: +7 (495) 225 1331 адрес: 109004, Москва, Пестовский пер., д. 16, стр. 2
Реклама на сайтеКонтакты
При использовании материалов портала ссылка на Sostav.ru обязательна!
Администрация Sostav.ru просит Вас сообщать о всех замеченных
технических неполадках на E-mail
  Рассылка 'Sostav.ru - ежедневные новости маркетинга, рекламы и PR.'   Rambler's Top100         18+   Словарь маркетинговых терминов